پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقتصاد دیجیتال

همزمان با بیست و چهارمین دورهمی اعضای شبکه پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد؛

دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقتصاد دیجیتال

- 1402/09/27

نخستین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقتصاد دیجیتال با همکاری پردیس فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نخستین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقتصاد دیجیتال با همکاری پردیس فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان در محل سالن اجتماعات هتل بهمن  برگزار شد.

علی جاهدی، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان گفت: در ادامه برگزاری بیست و چهارمین دورهمی اعضای شبکه پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان، با همکاری مجموعه شرکت مخابرات ایران، اداره کل ICT، پارک فاوا، شرکت صنایع پیشرفته رضوی و سایر اعضاء زیست‌بوم نوآوری و فناوری خراسان رضوی، نخستین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقتصاد دیجیتال برگزار شد.

وی افزود: در مدت زمان کوتاه حدود 120 نفر برای حضور در این برنامه اعلام حضور کردند و پس از ثبت‌نام دورهم جمع شدند.

علی جاهدی دلیل برگزار این رویداد را بیان فرصت‌ها، مدل‌ها و راهبردهای شرکت مخابرات ایران در تعامل و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد و ادامه داد: در این نشست ارائه پیشنهاد شرکت‌های منتخب را برای حل مشکلات و معضل‌های مطرح شده در نظر گرفتیم و معتقدیم شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به خوبی می‌توانند در این حوزه نقش آفرینی کنند.

در این مراسم علاوه بر مدیران محترم شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، اروجی، مدیر منطقه خراسان شرکت مخابرات ایران – حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان – باقری، مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و دلگیر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر علی جاهدی علی جاهدی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.